6 april Guerigny - Magny Cours NL

6 april 2017

Vandaag 28 km volgens het boekje, maar volgens m'n stappenteller heb ik vandaag 38798 stappen gemaakt en 2218 kalorien verbruikt, dus dat is toch wel wat. Biefstuk gegeten voor lunsj en dan kun je er weer tegen. Heb wel pijn onder m'n linker voet gehad en strek in beide kuiten. Morgen 25 boekkilometers naar le Veurdre. Verder heb ik er zover in april 162000 stappen gedaan over ca 130 km ( for the record).
Vandaag gezelschap van Francois uit Lux die niet alleen wil lopen en dus mee loopt met wie hem wil hebben. Ik schijn de enige te zijn. Maar hij loopt lekker. Geinspireerd door rapzaad in bloei hebben we Yellow Submarine gezongen ( Ik dus) om t ritme en de moed er in te houden. Verder nog een variant van It' s a lang way to Tiperary waar ik Santiago van heb gemaakt. ☆
Groetjes van Paul.

1. Sylvia de Bruijn:
    6 april 2017
    Met heel veel belangstelling ga ik je blog volgen Paul! Chapeau en nog eens Chapeau!!!! Liefs van je volgende nichtje uit Zuid- Limburg xxx ( Sylvia )
  2. Hans struijk:
    7 april 2017
    het schiet dus lekker op. Ik bereid mij voor om op 10 mei naar Bordeaux te reizen.