4 april Vezelay - L'Esprit le Chemin - St. Révérien - Prémery (totalt 74 km) N

4 april 2017

Det ble 3 strekk på hhv 25, 32 og 17 km. Fint Vær. Gikk turen stort sett med 2 og av og til 3 andre pilgrimmer. Her er Arie fra NL, Francois fra Luxembourg som var så glad han så noem andre pilgrimmer etter å ha gått 14 + dager alene, og tyske Thorsten som jeg deler rom med i dag. Så har vi også fått med oss franske Janick I dag, mens Arie satt av sted meget tidlig I morres for å gå 32 km....
Vi har overnattet på L'Esprit le Chemin som eies av et NL ektepar og som tar oss I mot som konger. I St. Révérien overnattet vi I et kommunalt hus ved siden av rådhuset. Ganske greit og meget billig.
I natt er Thorsten og jeg innkvartert privat hos en eldre dame
mens de andre ligger i en Campingvogn. Selv om vi alle ønsker å gå sent holder vi god tempo. Føttene og skuldrene verker litt. Sekken er alt for tung og noe må ut men jeg vet ikke hva. Har avtalt med GryLise at hun sender kredittkortet til Gargilesse hvor jeg håper å ankomme om ca. 9 dager. I morgen videre til Urzy (23km) eller Pont Saint Ours (26km)